Geplaatst op 15 feb 2020
Feest-fotoalbum

Dag allemaal,

Na een week in te zoomen op onze 5 gekozen acties voor de dikke truienweek en om het klimaat te verbeteren, zijn ze zo ingeburgerd dat ze als vanzelf lopen in de klas.  De klimaat TOP 10 van Kinderen voor kinderen zal hun ook nog lang bij blijven.... Vooral het refrein.

We kijken enorm uit naar alle zieke vriendjes die hopelijk maandag terug zijn, het was een rustig weekje in de klas… Soms miste we de gezellige alledaagse drukte, vooral de juf moest er eventjes aan aanpassen!

We gaan een weekje inzoomen… en uitzoomen op allerlei beelden, foto’s, … We bouwen een echte fotostudio/verkleedhoek in de klas, we maken verschillende stopmotion filmpjes, we leren werken met verschillende soorten fototoestellen, we leren de verschillende aanzichten te fotograferen, we pimpen verschillende eigen foto’s in carnavalsstijl, pop-art stijl, knutselen onze eigen carnaval maskers die we sowieso ook gaan gebruiken voor onze vele foto’s, ...

Dinsdag gaan we naar de bib om te luisteren naar een verhaal met activiteit, dankjewel aan papa Luka en mama Waeel om ons hierbij te vervoegen!

Op vrijdag mag je je kleuter zijn mooiste, grappigste, stoerste verkleedkostuum aantrekken! Je hoeft absoluut niets te gaan kopen! Alle kleuterjuffen gaan zich die dag ook sowieso verkleden, want die dag werken we met leeftijdsgemengde groepen een leuke carnavalsactiviteit uit, joepie! In elke klas zal er een juf, of moet ik zeggen dier of wie weet wel een circusdirecteur een leuke activiteit voorzien die de verklede kleuters in verschillende leeftijdsgemengde groepen kunnen uitvoeren.

"Ieder kind is een kunstenaar. De moeilijkheid is een te blijven als je groot wordt."

- Pablo Picasso