Iedereen klaar voor een nieuw jaar

Geplaatst op 11 dec 2021
Iedereen klaar voor een nieuw jaar

Slingers, maskers en ja hoor zelfs een videoclip werden gemaakt deze week.

Misschien vertelde jullie kleuter thuis al eens over juf Sam. Hierbij stel ik mezelf even voor.

Mijn naam is Sam Smets, ik ben derdejaarsstudente educatieve bachelor kleuteronderwijs aan de Odisee Hogeschool te Brussel. Volgende week zal ik stage lopen in de klas van uw zoon/dochter.

De voorbije weken heb ik al, af en toe, meegedraaid in de klas van juf Anaïs en gaf ik al een paar activiteiten zo leerde ik uw kleuter al wat beter kennen!

Het feest blijft maar doorgaan in de tweede kleuterklas! We zullen het deze week hebben over nieuwjaar en Kerstmis en hoe deze dagen gevierd worden. Van kerstboom tot kerststal van vuurwerk tot aftellen, het komt allemaal aan bod! Ook zullen we de verjaardagen van Raphaelle, Reis & Eymen vieren, nog eens feest dus!

Ik heb er alvast super veel zin in!

We blikken terug op leuke momenten van dit jaar. Een leuke uitstap, een leuke verjaardag, een leuke dag, iets speciaal,… Je mag je kleuter een leuke foto van dit moment meegeven (of doorsturen) zodat we dit extra goed kunnen bespreken!

We hebben dit jaar ook al veel geknutseld! Volgende week geven we graag de knutselwerken mee naar huis zodat jullie deze kunnen bewonderen! Geven jullie je kleuter een knutselzak mee waarin we deze kunnen steken? Bedankt!

"Ieder kind is een kunstenaar. De moeilijkheid is een te blijven als je groot wordt."

- Pablo Picasso