Geplaatst op 29 sep 2018
Dromen

Afgelopen dagen hebben we ingezoomd op de verschillende kleuren en nagegaan of iedereen al de verschillende doosjes van de kinderen herkent a.d.h.v. verschillende spelletjes!

Op donderdag en vrijdag hadden we extra ondersteuning van 4 meisjes uit het 4e leerjaar die allerlei activiteitjes met de kleuters hebben gedaan, inclusief schminken op vrijdag!

Volgende week werken we een hele week rond dromen...

Wat wil ik later graag worden? Over wat droom ik? Wat is mijn lievelingsknuffel? In welke pyjama slaap ik het liefst?

We nemen dit alles en nog veel meer onder de loep!

We maken onze eigen droompot (glazen bokaal met dekseltje meenemen), vergelijken alle knuffels en pyjama's én houden misschien wel een klein slaapfeestje??

Dinsdag:verjaardag van Raphael

Woensdag: FACULTATIEVE VERLOFDAG = geen school!

"Ieder kind is een kunstenaar. De moeilijkheid is een te blijven als je groot wordt."

- Pablo Picasso