Geplaatst op 12 jan 2020
klaspost

Lieve ouders

Afgelopen week kregen we de kans om er opnieuw rustig in te komen. We leerden Yunus en Idris kennen, twee hele stoere, maar vooral lieve kerels! Hun eerste schoolweekje zit er alvast op én wat hebben zij dit super gedaan.

Jammer genoeg moesten we ook afscheid nemen van Adam. Adam gaat naar een nieuwe school. We konden hem donderdag nog een hele dikke knuffel geven. Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe vriendjes Adam.

Ook ons Pixie hebben we nog een weekje moeten missen. Zij was nog eventjes op reis, maar JOEPIE! morgen zien we haar terug.

Volgende week//

Woensdag 15 januari = geen school, wel opvang!

Vanaf volgende week ontvangen jullie ook wekelijks opnieuw een themabriefje in jullie mailbox. Dit briefje was er afgelopen week nog niet door de afwezigheid van de juf afgelopen week.

Graag hou ik jullie ook even op de hoogte van mijn gezondheid. Ik ben nog een beetje op de sukkel waardoor ik af en toe een doktersafspraak zal hebben. Ik zal dit jullie ook altijd meedelen via het themabriefje. Mijn fantastische collega's zullen zich op die momenten ontfermen over jullie lieve schatten.

Liefs juf Maité

Welkom bij JK B - Giete!!

Volg hier onze avonturen van in de klas.

We zijn een een diverse klas en vinden het belangrijk dat je jezelf kan zijn.

Want jezelf kunnen zijn is het fijnste dat er is!

xoxo