Geplaatst op 15 feb 2020
circusweek

Lieve ouders

Volgende week worden we ondergedompeld in de prachtige wereld van het circus. Er komt een hele onhandige clown op bezoek voor een grappige clownerieact. Op vrijdagvoormiddag houden we een mini-atelier met alle kleuterklassen waarbij de kleuters in leeftijdsgemengde groepjes een workshop volgen in de verschillende klassen. Voorafgaand aan deze ateliers mogen de kleuters kijken en luisteren naar een grappig impressiemoment van de circusjuffen.

Verhaal impressiemoment: Juf Nancy is een gekke circusdirecteur die 4 circusvrienden heeft met elk een eigen talent. Juf Maité, de stoere draak, heeft het een beetje moeilijk om haar talent te vinden waardoor alles mislukt. De andere vrienden lachen haar uit, maar beseffen al snel dat dit niet fijn is. Samen gaan ze aan de slag om het talent van de draak te zoeken ...

Na het impressiemoment mogen alle kleuters in leeftijdsgemengde groepen mee met 1 juf waar ze een korte workshop kunnen volgen rond het talent van het dier. Bij juf Maité zal dit een uitbundige bewegingsworkshop zijn in de turnzaal.

Op vrijdag komt juf Alisha ook op bezoek met haar dochter Marie! Wij gaan hen zeker met veel kusjes en knuffels verwelkomen!

Belangrijk!

- Woensdag 19 februari: Oudercontacten

- Donderdag 20 februari: Oudercontacten

- Vrijdag 21 februari: Kinderen mogen verkleed naar school komen

Jammer genoeg hebben wij ook een beetje verdrietig nieuws. Onze lieve Alexandre gaat verhuizen en gaat dus ook naar een nieuwe school. Vrijdag 21 februari is zijn laatste dag in ons klasje. Wij gaan vrijdagnamiddag een fijn afscheidsfeestje houden voor hem in ons klasje. Nog één weekje samen plezier maken dus!

Fijn weekend! juf Maité

Welkom bij JK B - Giete!!

Volg hier onze avonturen van in de klas.

We zijn een een diverse klas en vinden het belangrijk dat je jezelf kan zijn.

Want jezelf kunnen zijn is het fijnste dat er is!

xoxo