Geplaatst op 26 feb 2021
Themaloze week

Hallo lieve ouders,

Ons eerste weekje samen zit er al op! Wat is deze voorbij gevlogen en wat heb ik ervan genoten! Zo'n fijn klasje.

We hadden deze week geen thema zodat we goed aan elkaar konden wennen. Ook al was dat geen probleem. Hoewel.... Tilda bleef maar vragen: 'Is het dan nu al opvang, juf?' Ze heeft even moeten wennen aan het idee dat ik nu de klasjuf ben.

We hadden interessante kringgesprekken deze week: Hobbes vertelde dat er een monster in zijn kamer zat en heel soms ook spinnen. We spraken af dat hij met een toverspreuk alles moest wegtoveren. Bij Lucy zaten er dan weer vlinders in haar kamer. Bij de vraag wat ze later wilden worden volgende al heel snel ELZA bij de meisjes, Hobbes wordt een brandweerman (of heeft het verhaaltje dat we net gelezen hadden er iets mee te maken?) en Lola wil Alex (haar broer) worden. Dat was best wel grappig! Lola en Elin kwamen deze week ook verkleed naar de klas, zo leuk!

We mochten deze week ook eens op de 'grote speelplaats' spelen. Maar eerst gingen we picknicken (koekje) en daarna met z'n allen op de glijbaan! We deden dit samen met onze vriendjes van juf Karen.

Verder werd er deze week veel gepuzzeld, geknipt en geplakt, geschilderd, met de plastiscine gespeeld, en nog zoveel meer! Op woensdag mochten we de verjaardag van juf Elke meevieren.

Vrijdagnamiddag mochten we ook KLASOVERSCHRIJDEND spelen met de andere jongste kleuters. Hoe fijn om te zien hoe ze nieuwe materialen ontdekken in een andere klas.

Zoals jullie kunnen lezen, het was een zeer leuke week!

Volgende week starten we met een nieuw thema: 'Een beetje ziek.' We toveren onze klas om in een dokterspraktijk en leren elkaar verzorgen. Jullie mogen steeds iets in thema meebrengen naar school, altijd fijn om erover te praten!.

Veel liefs, juf Isabelle.

Woensdag 3 maart is het pedagogische studiedag, geen school wel opvang.

Welkom bij JK B - Giete!!

Volg hier onze avonturen van in de klas.

We zijn een een diverse klas en vinden het belangrijk dat je jezelf kan zijn.

Want jezelf kunnen zijn is het fijnste dat er is!

xoxo