Hoe voel je je goed in deze tijden ?

Geplaatst op 21 apr 2020
Hoe voel je je goed in deze tijden ?

Thema: Hoe kan je je goed blijven voelen in deze tijden ?

Ik had jullie graag terug gezien na de paasvakantie en dan hadden we genoten van een sportdag met heel de kleuterschool en een buiten-speel-dag.
Weten jullie waarom dat zo belangrijk is ?
En los daarna het geheime schrift op. Iedere letter van het alfabet heeft een ander symbool gekregen. Als je in de tabellen de juiste letter schrijft onder het juiste teken/symbool
... krijg je al 2 manieren om je beter te voelen in deze tijden.

Als de eerste code te moeilijk is na het proberen... kan je het 2de geheime schrift met afbeeldingen van dieren uitproberen. Voor de uitvinders onderons kan je later ook je eigen geheime alfabet maken.
Hieronder vind je ook een mindmap. Geregeld vraag ik aan jullie in het begin van het thema, wat jullie hierover al weten en willen leren en dan schrijf ik dat op het groene krijtbord en teken ik er wat pictogrammen of afbeeldingen bij.

Geef jullie weetjes en vragen door en dan plaats ik ze in de mindmap.

Hoe blijf je je nu goed
Je goed blijven voelen.

voelen ?

Elke dag geef ik een nieuwe opdracht op de klaspagina.
Donderdag 23 april 2020 om 17.00u krijgen we de gelegenheid om elkaar eens te zien via MEET
...

de link gaat onder het gedicht in het rode vakje staan op de klaspagina van de derde kleuterklas.

Hopelijk tot snel! juf Nancy