Onderwaterwereld 2

Geplaatst op 12 jun 2021
Onderwaterwereld 2

Wat hadden we weer een leuke week!

De wereld onder water kent voor ons geen geheimen meer.
De bundel met onderwaterdieren was een succes! Hoe groot zijn ze? Wat eten ze? Kunnen ze ook boven water leven of niet?
We speelden ook weer met water, gecombineerd met kleurtjes deze keer. Jaja, ze wisten het nog; geel en rood wordt oranje en blauw en geel wordt groen. Onze klas liep bijna zelf onder water :).
We lieten ook een dolfijn te water die iedere dag een beetje groeit! Benieuwd hoe groot hij maandag zal zijn.
We genoten ook van het zonnetje deze week. Zo speelden we een namiddag samen met de kindjes van juf Anaïs buiten met de lego blokken en de trein. Op vrijdag namiddag speelden we op de grote speelplaats. Dolle pret!
Vrijdagvoormiddag kwam ook meester Wim een kijkje nemen in de klas.
En natuurlijk werkten we ons cadeautje af voor papa! Misschien hebben jullie al een paar woordjes opgevangen van ons liedje? Papa Pia,....
Dit lied werd door de hele basisschool gezongen en kan je bekijken via deze link: https://player.vimeo.com/video/561687040

Binnenkort krijgen jullie nog een uitnodiging voor het laatste oudercontact van dit schooljaar. Gelieve het strookje snel terug te bezorgen zodat ik tijdig een goede planning kan opmaken.
We zijn nog aan het bekijken of het fysiek kan doorgaan of toch telefonisch.

Komende 2 weken vieren we (zomer)vakantie in de klas! We gaan kamperen in een echte tent, maken ijsjes van plasticine, bekijken hoe we op vakantie gaan; met het vliegtuig, met de auto,...?
Misschien spelen we zelfs nog een keertje met water :)
Hebben jullie een hoedje, een zonnebril, een kleine kampeerstoel, een parasolletje of iets anders dat je aan de (zomer)vakantie doet denken, steeds welkom in de klas!

Fijn weekend. En aan alle papa's fijne vaderdag!

Welkom bij JK B - Giete!!

Volg hier onze avonturen van in de klas.

We zijn een een diverse klas en vinden het belangrijk dat je jezelf kan zijn.

Want jezelf kunnen zijn is het fijnste dat er is!

xoxo