Eerste week samen.

Geplaatst op 12 sep 2021
Eerste week samen.

Wat is de week snel voorbij gegaan! Ons klasje krijgt vorm en de kleuters vinden al zeer goed hun weg.

Maandag hadden we ons eerste feestje in de klas: Cézanne werd 3 jaar! Dank u voor de lekkere cake.
Woensdag speelden we in de waterbakken buiten en op vrijdag mochten we deelnemen aan de eerste feestdag van ons 10-jarig bestaan. De kinderen van het lager hadden een parcours opgezet in de turnzaal waar we ons eens goed konden uitleven.
Ook onze familiewand krijgt vorm en heuse verhalen worden verteld voor de foto's! (Er ontbreken nog een paar mama's en papa's aan onze wand, denken jullie nog aan een foto?)

Wij hadden deze week nog een themaloze week zodat we ons konden concentreren op de werking van de klas. Aangezien dit al heel goed gaat, zullen we volgende week starten met ons eerste thema van het schooljaar: 'Handen en voeten om te voelen'. Wij zullen dus kliederen met verf, bloem, kruiden,... Hou hiermee rekening bij het uitkiezen van de outfit van jullie kleuter volgende week.

Woensdag mogen jullie allemaal 1 peer meegeven want we gaan dan perenmoes maken!
Op deze dag start ook 'de week van de mobiliteit'. Op do. 16/9 krijgen de kinderen een briefje/mail met uitleg over de week van de mobiliteit en de vraag om op maandag 20/09 iets op wieltjes mee te brengen.

Wij zijn ook nog op zoek naar een klasouder. Wie voelt zich geroepen om een WhatsApp groep op te richten met alle ouders van onze klas? In deze groep kunnen jullie dan vragen stellen aan elkaar, belangrijke info delen,...

Maandag zullen juf Imane en juf Kadriyé de klas overnemen.
Er is ook een kleine verandering voor het brengen en afhalen van jullie kinderen. Aangezien het iets te druk wordt op de trap voor onze kleuters, hebben we beslist dat jullie de kinderen aan de deur van de opvang mogen afzetten vanaf 8u40. (Eerste trap omhoog en dan links over de kiezeltjes gaan) Wij zullen jullie daar opwachten. Vanaf 15u20 mogen de kleuters ook daar opgehaald worden.

Welkom bij JK B - Giete!!

Volg hier onze avonturen van in de klas.

We zijn een een diverse klas en vinden het belangrijk dat je jezelf kan zijn.

Want jezelf kunnen zijn is het fijnste dat er is!

xoxo