Voelen met handen en voeten

Geplaatst op 26 sep 2021
Voelen met handen en voeten

Alweer een week achter de rug! Wat gaat het snel als we plezier maken.

Deze week werkten we verder rond het thema 'voelen'. We maakten nog 'sneeuw', speelden met pasta en kikkererwten, en kleurden ons zoutdeeg.
Op woensdag kwamen er een paar extra vriendjes bij van juf Karen en vrijdag van juf Anaïs. Dat was een blij weerzien in onze klas!

Vrijdag namen we ook deel aan ons allereerste Forum van dit schooljaar. Het Forum is een toonmoment van alle kinderen van de school. Dit is 2-wekelijks op vrijdag en afwisselend kleuters en lagere schoolkinderen.
Wat was ik fier op onze jongste kleuters! Ze zongen samen met de vriendjes van juf Karen de liedjes 'Hoofd, schouders, knie en teen' en 'In een klein stationnetje'. Dikke BRAVO!!

De volgende 2 weken werken we met 'Papier en karton'. Hebben jullie nog wc'rolletjes, keukenpapier rolletjes, kaasdoosjes (La vache qui rit), inpakpapier, behangpapier,... liggen? Geef maar mee!
Donderdag maken we appelmoes! Jullie kleuter mag een appel als extra stuk fruit meenemen en vrijdag mag je kleuter een knuffelbeertje meebrengen.

Belangrijke data voor de komende weken:
- Woensdag 29/09/2021 is er geen school en geen opvang. (facultatieve studiedag)
- Woensdag 6/10/2021 is er geen school, wel opvang. (pedagogische studiedag) --> jullie krijgen binnenkort een mail om in te schrijven voor de opvang, indien nodig.

Welkom bij JK B - Giete!!

Volg hier onze avonturen van in de klas.

We zijn een een diverse klas en vinden het belangrijk dat je jezelf kan zijn.

Want jezelf kunnen zijn is het fijnste dat er is!

xoxo