Doopfeest Sint-Lukas Basisschool 19 oktober

Geplaatst op 5 okt 2012
Doopfeest Sint-Lukas Basisschool 19 oktober

Op vrijdag 19 oktober 2012 houden we een inhuldiging van onze nieuwe basisschool.

Tegen dan zitten ook alle klassen op hun plaats en is de verbouwing zo goed als achter de rug.
Samen met de kinderen, Minister Smet, Minister Vanhengel, de ouders, de brede school partners, vrienden, ... open we de omgebouwde ateliers
tot kunstzinnige lagere school klassen.

Een feestelijk moment waarbij we tussen 15:30 en 16:30 de school op volle toeren laten draaien.
In de loop van de avond tussen 20u en 22u houden we ook nog een open-school moment waarop vrienden en sympathisanten uitgenodigd worden
voor een gezellig samen zijn.

Bij een doopfeest hoort natuurlijk ook een geboortelijst. Deze kan je online vinden op www.sponsorjemee.be
Surf naar de site en help ons zo om materiaal aan te kopen voor de kinderen op onze school.
Alle hulp is welkom want als opstartende school met een klein budget is het uitbouwen van pedagogische visie niets zonder voldoende kwalitatief didactisch materiaal.

Je kiest een item, klikt op de rode zone rechtsbovenaan, vult je gegevens in zodat we weten wie ons steunt en je betaalt via een overschrijving.
Zo steun je de kinderen en onze kunstzinnige basisschool.

Bekijk de uitnodiging in ons fotoalbum op de site.