Chitchat 3 - Babbeltijd

Geplaatst op 15 jan 2014
Chitchat 3 - Babbeltijd

Een nieuw jaar met nieuwe acties!

Vrijdag 17/01/2014 nodigen we alle ouders uit voor de 3e chitchat van dit schooljaar. Elke ouder is welkom van 8.50u tot 10u. in het gezellige auditorium.

We zullen het oa hebben over de poetsacties van de ouders, geplande daguitstappen, hoe we met z'n allen gaan voor minder afval op school en niet te vergeten het mooie resultaat van het Winterfeest van 15/12/2013 dankzij de inzet van vele papa's en mama's.

Dit en alle andere puntjes waar jullie het als ouder graag en ongedwongen over willen hebben.

Wees welkom!

Ons oudercomité

Het oudercomité van onze school telt een 15 -tal actieve betrokken ouders.

Dit schooljaar komt het oudercomité normaal maandelijks samen, telkens op een maandag om 20u.

Jaarlijks terugkerende activiteiten van het oudercomité zijn onder andere de organisatie van het Winterfeest, regelmatige werkweekends om de school te verfraaien en Chitchats (babbelmomenten voor ouders op woensdagochtend). Daarnaast worden ook acties van de school ondersteund, zoals de Week van de Mooie tanden.

Wil je als ouder actief meewerken in ons comité neem dan contact met ons op via mail. En check ook zeker regelmatig onze Facebook-pagina!

Volg ons op