Werkzondag | 24 april

Geplaatst op 20 apr 2016
Werkzondag | 24 april

Op zondag 24 april om 9u30 steekt het oudercomité voor de tweede keer dit jaar de handen uit de mouwen, deze keer vooral om de zandbak te vullen.

Help je graag een handje mee? —> Schrijf je dan snel in op de affiche (aan de kleuterwc’s)!

En breng, indien mogelijk, ook wat materiaal mee: spades en emmers vooral.

Alvast bedankt en tot zondag
het oudercomité

Ons oudercomité

Het oudercomité van onze school telt een 15 -tal actieve betrokken ouders.

Dit schooljaar komt het oudercomité normaal maandelijks samen, telkens op een maandag om 20u.

Jaarlijks terugkerende activiteiten van het oudercomité zijn onder andere de organisatie van het Winterfeest, regelmatige werkweekends om de school te verfraaien en Chitchats (babbelmomenten voor ouders op woensdagochtend). Daarnaast worden ook acties van de school ondersteund, zoals de Week van de Mooie tanden.

Wil je als ouder actief meewerken in ons comité neem dan contact met ons op via mail. En check ook zeker regelmatig onze Facebook-pagina!

Volg ons op