Werkweekend 14 & 15 oktober

Geplaatst op 4 okt 2017
Werkweekend 14 & 15 oktober

Beste papa's en mama's,

Ons eerste werkweekend staat voor de deur!

Zaterdag 14 en zondag 15 oktober van 10u tot 17u

Kom zeker af want er staat een heleboel op de to do lijst:

* fietsen nakijken en herstellen
* speelhuisje schilderen
* basketbalring repareren voor op de speelplaats
* twee speelkeukentjes én twee speelwinkeltjes maken
* grote klok repareren
* groot informatiebord maken en ophangen
* verloren voorwerpen bak /  haken / kastje/...
* bak voor fruit- en koekdoosjes tijdens de speeltijd van de lagere school
* ...

Naast man- en vrouwkracht is er ook materiaal nodig.  Een warme oproep aan iedereen om op die dagen werkgerief mee te nemen!
Ook zijn we nog op zoek naar een heleboel hout/paletten om de nieuwe keukentjes mee te bouwen!

Hou de affiche van het werkweekend aan de klas van juf Karen / juf Annelies in het oog, want daarop kan je jezelf voor één of meerdere taken opgeven.
Heb je vragen?  Spreek dan zeker de klasouders aan of  iemand van het oudercomité.

Tot dan!

Het oudercomité

Ons oudercomité

Het oudercomité van onze school telt een 15 -tal actieve betrokken ouders.

Dit schooljaar komt het oudercomité normaal maandelijks samen, telkens op een maandag om 20u.

Jaarlijks terugkerende activiteiten van het oudercomité zijn onder andere de organisatie van het Winterfeest, regelmatige werkweekends om de school te verfraaien en Chitchats (babbelmomenten voor ouders op woensdagochtend). Daarnaast worden ook acties van de school ondersteund, zoals de Week van de Mooie tanden.

Wil je als ouder actief meewerken in ons comité neem dan contact met ons op via mail. En check ook zeker regelmatig onze Facebook-pagina!

Volg ons op