Update opvang

Geplaatst op 29 nov 2019

Beste ouder,

De afwezigheid van juf Kadriye wordt verlengd tot eind januari. We wensen haar van harte beterschap toe.

Vanaf maandag 2/12 zal juf Mama niet langer de naschoolse opvang en het middagtoezicht voor de lagere school doen. Juf Mama zal nog 1 week de ochtendopvang doen. Nadien stopt juf Mama haar opdracht bij ons op school. We zoeken een oplossing voor de ochtendopvang vanaf 9/12.

Het toezicht tijdens middag herverdelen we onder de collega’s. Het toezicht van de naschoolse opvang bij de lagere school zal juf Meriyem (voordien bij de kleuters) doen.

Voor de naschoolse opvang bij de kleuters zal juf Isabelle er elke dag staan. Zij werkt sinds september op onze school als kinderverzorgster bij de jongste kleuters en doet middagtoezicht bij de kleuters.

Dit is de voorlopige regeling, al zeker tot eind januari.

Het Sint Lukas Basisschool team