Project 'De Stad in Beeld'

Geplaatst op 25 jan 2014
Project 'De Stad in Beeld'

Op donderdagnamiddag namen we met onze basisschool deel aan de project 2 daagse van onze humaniora.
Het thema dit jaar was 'De Stad in Beeld'.

Onze jongste kleuters gingen op verkenning in de middelbare school en deden 5 workshops aan waar ze kort hun creativiteit konden uitleven.
Slam poetry en de schrootfanfare waren een treffer.

De 2e kleuterklas kreeg bezoek van 8 studenten die samen met de kinderen aan het kleien en schilderen gingen.

Het 1e leerjaar mocht naar het atelier van de lagere graad om daar samen met studenten constructies op te zetten van gebouwen die we in de stad tegenkomen.
De 2D tekening van onze kinderen werd door de studenten omgezet in een 3D constructie aan de hand van zelf bedachte bouwstenen.

Het 2e leerjaar kreeg bezoek van meester Karel en schreven hun eigen gedicht wat ze vervolgens tijdens het toon-moment aan alle studenten hebben voorgedragen.

Meer beeldmateriaal over deze 2 daagse kan je vinden op de BLOG van de humaniora.
Voor onze foto's volg deze LINK en nu ook album 2 link.