Info-avond

Geplaatst op 5 sep 2014
Info-avond

Dinsdag 9 september 2014 om 19u houden we onze info-avond voor alle ouders.
In het eerste deel vertellen we kort iets over de toekomstige verbouwing van de Sint-Lukas site. Stellen we het CLB en onze Brede School Noord voor alsook alle teamleden.
Nadien gaan de ouders mee met de klasleerkracht waar hun zoon of dochter zit. Daar krijgen ze dan klasinfo van de leerkracht en kunnen ze ook vragen stellen.

Mogen we alvast de nodige aandacht vragen voor:

• kom op tijd naar school, ten laatste om 8:50
• dinsdag en donderdag is het fruit-dag, dan geen koeken maar alleen fruit als tussendoortje
• wil je de verjaardag van jouw kind vieren met de klasgenootjes? Breng dan iets gezond mee, cake dat kan maar taart met slagroom of chocolade kan niet. Individuele pakjes voor andere kinderen delen we niet uit. Een cadeau voor de klas kan je als ouder wel altijd aankopen en schenken aan de klas.
• gelieve de maandelijkse schoolfactuur tijdig te betalen, indien er moeilijkheden zijn met de betaling gelieve dan contact op te nemen met meester Wim
• indien jouw kind afwezig is wegens ziekte, bel 02 217 77 00 (optie 2) of mail de school dan. Zo zijn we op de hoogte, dat vinden we fijn.