Nieuws update voor morgen

Geplaatst op 24 nov 2015
Nieuws update voor morgen

Beste ouder,

Morgen gaat onze school terug open en daar zijn we blij om.

Je vraagt jou misschien af wat het verschil is tussen de situatie van gisteren, vandaag en die van morgen.

Er is geen verschil. Er is niet meer of minder dreiging. Maar wees daardoor niet ongerust.

De sluiting van de scholen had vooral te maken met beschikbaarheid van veiligheidspersoneel (politie en leger) in ons Brussel Hoofdstedelijk Gewest.

Als school is ons gevraagd om een aantal extra veiligheidsmaatregelen te nemen. Wat we gedaan hebben.

De schoolpoort is nu altijd dicht. We doen met ons team permanentie aan de poort. Dit van 7u30 tot 17u30. Tijdens de opvang is de poort nu ook dicht. Je belt aan en we komen onze poort openen.

We werden gecontacteerd door de verantwoordelijke van onze politiezone. Er zal intens gepatrouilleerd worden aan alle schoolpoorten, voornamelijk op momenten waarop de school start en stopt. Dit om ons veiligheidsgevoel te verhogen.

Morgen mogen de ouders tot 10u op school blijven, we voorzien een extra ChitChat zodat we rustig de tijd hebben om met elkaar te praten en jullie vragen te beantwoorden.

Op deze manier garanderen we de veiligheid van jouw kind.

Tot morgen,

Karen, Anne-Sophie, Barbara, Elke, Nancy. Jaimie, Elke, Silke, Meriam, Diana, Ingrid, Karen, Kadriye, Liese, Els en Wim