Zomerfeest = inhuldiging gebouwen

Geplaatst op 22 mei 2018
Zomerfeest = inhuldiging gebouwen

Vorige week ging de uitnodiging voor onze inhuldiging mee met de gezinsoudsten. Op woensdag 6 juni 2018 vieren we feest samen met onze academie en humaniora.
Iedereen is dan welkom. We houden dan ook ons Zomerfeest.
Het zal met iets meer volk zijn en een beetje anders dan de vorige schooljaren daar we niet alleen vieren.

Inschrijven voor deze dag is niet verplicht, maar wenselijk. Mail ons naar ikteken@sintlukas.brussels en laat weten met hoeveel je komt in de namiddag of avond.
Zo kunnen we inschatten hoeveel mensen er ongeveer aanwezig zullen zijn. We voorzien voor iedereen twee gratis bonnetjes, dus kom zeker!

Er is een namiddagprogramma met activiteiten en toonmomenten van onze kinderen. Voor de ouders die in de namiddag niet kunnen, vanaf 19u start het avondprogramma en voor ouders die deelnemen aan de Ramadan voorzien we een pakket om mee naar huis te nemen.

Help je graag mee tijdens onze inhuldiging achter de bar of met een activiteit. Laat het ons weten via e-mail naar wim@sintlukasbasisschool.be

Dit schooljaar voorzien we met ons team nog een werkdag op zaterdag 9 juni 2018 van 9u tot 16u. Op die dag maken we onze klassen in de gerenoveerde gebouwen A/T, klaar voor de verhuis van de laatste week van juni. Houten meubels opschonen, grondig poetsen, mogelijks wat schilderwerken, enz.

Ouders die kunnen en willen zijn welkom om mee de handen uit de mouwen te steken op die dag. Alle extra hulp is welkom. Laat weten aan de klasjuf van jouw zoon of dochter of je er bij bent en met hoeveel mensen.

Hopelijk tot woensdag 6 juni